حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن هفته دولت:
۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۱
شناسه : 1696
بازدید 991
25

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن هفته دولت سالروز شهادت دو اسوه علم و تقوا رجایی و باهنر را گرامی داشتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام رئیس اتاق چنین آمده است: با شهادت دو یار دیرین امام و انقلاب و دو اسوه علم […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن هفته دولت سالروز شهادت دو اسوه علم و تقوا رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام رئیس اتاق چنین آمده است:

با شهادت دو یار دیرین امام و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا شهیدان رجایی و باهنردوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است. هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیونها نفر از ملت خود را همراه داشت. منافقین کوردل فکر می کردند با شهادت رجایی و باهنربه اهداف پلیدشان دست خواهند یافت ولی به لطف خداوند متعال ودرایت امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت سرافراز،  توطئه شوم آنها خنثی شد ومردم بزرگوارایران اسلامی با تشییع با شکوه پیکر پاک رئیس جمهور و نخست وزیر محبوب شان به دشمنان اسلام و منافقان کوردل و استکبارجهانی ثابت نمودند خط سرخ شهادت نه تنها پایمال و از بین نمی رود بلکه باعث بیداری وهوشیاری بیشتر ملت می گردد.  در ۸ شهریور ۱۳۶۰ عشاق بیقرار به معبودشان رسیدن وعشق و دلدادگی به خداوند بار دیگر متجلی گردید تا استکبار و ایادی مزدورشان بدانند با ترورنمی توانند ملت سرافراز ایران را از آرمانهای انقلاب شان دورسازنند. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ملت سرافراز کشورمان توفیق بیشتری مسئلت می نمایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.