حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی:
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۷
شناسه : 2664
بازدید 475
12

حاج یونس ظرافت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تسلیت گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تسلیت رئیس اتاق اینگونه آمده است: تاسوعا وعاشورای حسینی، روزپیروزی خون برشمشیر، روزغلبه فریاد مظلوم برعربده کشی ظالم است. اداره […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج یونس ظرافت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تسلیت رئیس اتاق اینگونه آمده است:

تاسوعا وعاشورای حسینی، روزپیروزی خون برشمشیر، روزغلبه فریاد مظلوم برعربده کشی ظالم است. اداره خداوند متعال، برآن بوده و هست که اسلام رهایی بخش و قرآن هدایت افروز را جاوید نگه دارد و با خون شهیدانی چون فرزندان وحی؛ احیاء و پشتیبانی و از آسیب دهرنگه دارد و حسین بن علی آن عصاره نبوت و یادگار ولایت را برانگیزد تا جان خود و عزیزانش را فدای عقیده خویش و امت معظم پیامبر(ع) نماید تا درامتداد تاریخ، خون پاکش بجوشد و دین خدا را آبیاری نماید. اگرعاشورا و فداکاری خاندان پیامبر(ص) نبود بعثت و زحمات جان فرسای نبی اکرم(ص) را طاغوتیان آن زمان به نابودی کشانده بودند. امام حسین(ع) با خونش اسلام را زنده کرد و تاریخ پیروزی آنحضرت را به گواهی نشسته است،  پیروزیی که از بستر جهاد ومتن خون شکوفا شد و آرمانهای والای امام حسین (ع) را با جریان تاریخ نسل به نسل برای بشریت واگویه کرد. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی  و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تسلیت عرض نموده وازخداوند منان استمداد می طلبیم به برکت وجود ذی وجود شهدای کربلا به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.