حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اداره صمت شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن روز صنعت ، معدن:
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۴۶
شناسه : 1652
بازدید 1005
24

محمود تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت شهرستان بابل با ارسال پیامی روز صنعت ، معدن را به صنعتگران و معدنکاران کشورمان تبریک گفتند. در قسمتی از پیام تبریک رئیس اداره صمت شهرستان بابل چنین آمده است: ازمنظر تاریخ نگاران مردم ایران اولین کسانی بودند که مس را استخراج و ذوب کردند آثاربجا مانده از حفاریهای […]

ارسال توسط :
پ
پ

محمود تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت شهرستان بابل با ارسال پیامی روز صنعت ، معدن را به صنعتگران و معدنکاران کشورمان تبریک گفتند.

در قسمتی از پیام تبریک رئیس اداره صمت شهرستان بابل چنین آمده است:

ازمنظر تاریخ نگاران مردم ایران اولین کسانی بودند که مس را استخراج و ذوب کردند آثاربجا مانده از حفاریهای عظیم در بیشتر معادن ایران و بخصوص معادن سرب و مس و نمونه های باقیمانده ازظروف و وسایل فلزی نشانگرفعالیت های گسترده معدنی و صنعتی درکشورمان می باشد. در حال حاضر صنعت ومعدن رکن هایی اصلی اقتصاد هرکشور می باشد اینگونه ثروت های خدادادی وسرمایه های ارزشمند باید به نحوی مورد استفاده قرارگیرند که ضمن حفظ حقوق نسل های آینده با به کارگیری روش های اصولی وصحیح، حداکثر منافع برای کشور و مردم حاصل گردد.  اتحاد و اتفاق نظر واتخاذ شیوه های هماهنگ بین بخش دولتی وغیردولتی برای توسعه صنعت و معدن بسیار مهم  می باشد این پایه همکاری و وحدت رویه ملی می تواند جهش کمی و کیفی فعالیت های تولیدی صنعتی و معدنی کشور را به ارمغان بیارود. به حرکت درآوردن چرخ صنعت و تولید مستلزم اهتمام – مساعی ومجاهدت یکایک ایرانیان است ومشفقانه به خود می بالیم که در کشورمان مردمان دلیر و سخت کوشی با همت و همکاری هم مجاهدانه در راه صیانت ازپایندگی اقتصاد این مرز و بوم مساعی می ورزند.  با نامگذاری دهم تیر بنام روز صنعت ومعدن، فرصت مغتنمی شد تا ضمن بازشناسی ارزشهای صنعتگران و معدنکاران ، از نقش بی بدیل آنها  در اعتلای جامعه و تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیراین عزیزان  برای توسعه اقتصاد کشور قدردانی گردد. اینجانب روز صنعت و معدن را به مجاهدان عرصه اقتصاد (صنعتگران و معدنکاران) کشورمان تبریک عرض نموده و ازخداوند منان برای این عزیزان فرهیخته در راه تعالی ایران اسلامی آرزوی توفیق بیشتری می نمایم امیدوارم با دستان پرتوان این بزرگواران ضمن رسیدن به خودکفایی صنعتی و اقتصادی ، مشکل بیکاری کشورمان مرتفع گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.