حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام سجاد(ع):
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۴۵
شناسه : 2128
بازدید 681
19

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت چهارمین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام سجاد(ع) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است: امام سجاد(ع) در ۵ […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت چهارمین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام سجاد(ع) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

امام سجاد(ع) در ۵ شعبان سال ۳۸ هجری قمری درشهرمدینه دیده به جهان گشود. دوران امامت آنحضرت با شش خلیفه مصادف بود و با توجه به فضای سیاسی آن زمان که رعب و اختناق شدیدی درجامعه حکم فرما شده بود امام سجاد(ع) با تدبیری سنجیده و یک سلسله برنامه های ارشادی و فرهنگی و تربیتی، مبارزات غیرمستقیم خود را آغازکرد. چهارمین کوکب آسمان امامت وولایت را می توان احیاگر فقه وعلوم آل محمد(ص) و زمینه سازوبنیان گذارمراکز علمی ومکاتب فرهنگی و فکری شعیه دانست. ازجمله یادگارهای ارزشمند امام سجاد(ع) ادعیه زیبایی است که آنحضرت درمورد تهذیب نفس، رابطه بنده با خدا، توجه به آخرت ومسائل اجتماعی وسیاسی بیان کرده و درمجموعه ای بنام ” صحیفه سجادیه” گردآوری شده است. امام سجاد(ع) در معرفت وزهد وعبادت جای پدربزرگوارش را گرفته بود وویژگی های امام حسین(ع) ازافکار، احساس، رفتارآنحضرت هویدا بود. آنحضرت بعنوان عالی ترین، پارساترین، بردبارترین افراد زمان خویش، دارای زبانی گویا و فصیح و برخوردارازاخلاق کریمه بودند. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت چهارمین کوکب آسمان امامت و ولایت امام سجاد(ع) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان استمداد می طلبیم به برکت وجود ذی وجود آنحضرت به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.