حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
دیدارمعاون وزیر صمت و نماینده مجلس با مسئولین اتاق اصناف شهرستان بابل  بمناسبت روز اصناف:
۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
شناسه : 2575
بازدید 456
11

دکترتشکینی معاون وزیرصمت به اتفاق دکترکریمی نماینده مردم شهرستان بابل درمجلس شورای اسلامی با حضوردربرج اصناف، بمناسبت روز اصناف با مسئولین اتاق اصناف این شهرستان دیدار کردند. دردیدارکه تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت – پوررضا و نعمتی  و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاوراتاق اصناف حضورداشتند ظرافت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن خیرمقدم گوی […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکترتشکینی معاون وزیرصمت به اتفاق دکترکریمی نماینده مردم شهرستان بابل درمجلس شورای اسلامی با حضوردربرج اصناف، بمناسبت روز اصناف با مسئولین اتاق اصناف این شهرستان دیدار کردند.

دردیدارکه تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت – پوررضا و نعمتی  و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاوراتاق اصناف حضورداشتند ظرافت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن خیرمقدم گوی به معاون وزیرصمت ونماینده مجلس ، گزارشی از فعالیت جاری در بازار این شهرستان ارائه کرد و گفت: بازارهمیشه حامی دولت بوده و هست . اصناف تنها نهادی است که در امر اشتغال کمک کار دولت بوده است .

وی افزود: اگردولت از بازار حمایت نماید اصناف بدون نیازمالی ازدولت، می تواند در زمینه اشتغال – تولید و توزیع کالا اقدامات مثمرثمری انجام داد.

ظرافت، درادامه ساخت برج اصناف را یکی از دستاوردهای مهم بازار شهرستان بابل  اعلام کرد و خطاب به معاون وزیرصمت و نماینده مجلس چنین گفت: برج اصناف شهرستان بابل که در سطح کشور نمونه است بدون استفاده از اعتبار دولتی، فقط با همت هیات رئیسه اتاق  و بازاریان شریف شهرستان بابل ساخته شده است تا با استقرار ۵۴ اتحادیه در این برج؛ خدمات رسانی به مردم و بازاریان شریف بسهولت انجام شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل درادامه یادآورشد: اصناف درتمام زمینه ها پیش قدم است  هرگاه وقایعی  مثل زلزله و سیل و غیره دریک نقطه کشوراتفاق می افتد اصناف قبل از دولت به کمک حادثه دیدگان  می شتابد.  با توجه به اقدامات و خدمات خوب اصناف درتمام زمینه ها، متاسفانه در حال حاضر فشار به اصناف زیاد شده است . محاسبه مالیات مضاعف برای سال ۱۴۰۰ ، بازاریان شریف را نگران کرده است. به ضرس قاطع اعلام می کنیم اگر فکری اساسی برای مالیات نشود بسیاری از بازاریان شریف مجبور می شوند واحدهای صنفی شان را تعطیل نمایند .

ظرافت، منفک کردن بازرسی ازاتاق اصناف را از دیگر مشکلات بازاریان شریف اعلام کرد وخطاب به مسئولین گفت: ما مخالف برخورد قاطع با تخلیط کنندگان برنج و احتکار کنندگان کالا نیستیم ولی برخورد نامناسب با کسبه جزء، همه را نگران کرده است امیدواریم مسئولین در تصمیم شان تجدید نظر نمایند و مجدداً  بازرسی را به اتاق اصناف شهرها واگذار نمایند تا نگرانی موجود مرتفع گردد.

درادامه این دیدار تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت شهرستان بابل هم گزارشی از روند ساخت شهرک صنفی بنکداران این شهرستان ارائه کرد و گفت: اگر زمین مناسب برای ساخت شهرک های صنفی در شهرستان بابل فراهم گردد با ساخت  شهرک ها ، هم بار ترافیک شهربابل کاهش خواهد یافت و هم بسیاری از صنوف آلاینده  به این شهرک ها انتقال داده خواهند شد.

وی درادامه در خصوص تنها میدان بار شهر بابل چنین گفت: تنها میدان باربابل  در وسط شهر واقع شده که باید به خارج شهر انتقال یابد. امیدواریم مسئولین ، هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه میوه و تره بار شهرستان بابل را برای تهیه زمین و ساخت میدان بار یاری نمایند تا نگرانی موجود دراین زمینه هم مرتفع گردد.

دراین دیدارمسئولین اتاق اصناف، بعضی ازمشکلات بازارشهرستان بابل را مطرح و از معاون وزیرصمت و نماینده مجلس خواستند برای رفع این مشکلات مسئولین اتاق را یاری دهند.

 به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، دکتر تشکینی معاون وزیر صمت و دکتر کریمی نماینده مردم بابل درمجلس ضمن تبریک روزاصناف به اعضای هیات رئیسه – کارکنان اتاق اصناف – روسای اتحادیه های صنفی وبازاریان شریف شهرستان بابل، قول مساعد دادند تا جهت رفع مشکلات مطرح شده اقدام عاجل نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.