حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تاکید فرمانده جدید نیروی انتظامی، رئیس اداره صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل برتداوم همکاری متقابل:
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۵۳
شناسه : 1451
بازدید 1481
36

رئیس اداره صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل در دیداری صمیمی با فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان برتعامل و همکاری متقابل در جهت رفع مشکلات بازاریان و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه تاکید ورزیدند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت – لعلی – ظرافت […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل در دیداری صمیمی با فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان برتعامل و همکاری متقابل در جهت رفع مشکلات بازاریان و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه تاکید ورزیدند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت – لعلی – ظرافت – پوررضا – کبودتبار – نبی زاده اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف – صبوریان مشاورعالی اتاق اصناف – رضا تبار فرمانده بسیج اصناف شهرستان بابل با حضور در فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با سرهنگ شالیکار فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بابل دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی ، سرهنگ شالیکارفرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روززن و خیرمقدم گویی به رئیس اداره صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف خطاب به این عزیزان چنین گفت : بنده در شهرهای مختلف انجام وظیفه نمودم در تمام این شهرها سعی کردم همکاری با مسئولین بازار را سرلوحه کار قرار دهم امیدوارم با همکاری شما بزرگواران تعامل نیروی انتظامی با مسئولین بازار بیشتر از گذشته گردد.

وی افزود: نگاه نیروی انتظامی در این شرایط اقتصادی نگاه قهری و سخت افزاری نیست بلکه نگاه ما تعامل و همکاری با مسئولین بازار جهت تسریع در کار مردم و بازاریان شریف و سوق یافتن واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب به اتحادیه های مربوطه جهت اخذ پروانه کسب  می باشد .

سرهنگ شالیکار، استقرار نیروی انتظامی در اتاق اصناف را جهت ارائه خدمات بیشتر ضروری دانست و یادآورشد: یکی از وظایف اصلی اماکن نیروی انتظامی همکاری با اتاق اصناف جهت ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب است اعتقاد داشته و داریم  برای اراده خدمات بیشتر  و تسریع در فعالیت های جاری اتاق اصناف و صرفه جویی در وقت بازرسان ،  نیروی انتظامی در اتاق اصناف شهرستان بابل مستقرشوند امیدواریم مسئولین اتاق امکانات لازم را برای استقرار نیروی انتظامی در اتاق فراهم نمایند.

وی در ادامه  چنین گفت : شهرستان بابل پرجمعیت ترین شهرستان استان مازندران است به زعم بنده وظایف مسئولین اتاق اصناف در این شهرستان بسیار زیاد می باشد. واقعیت اینست بنده فکر می کردم با توجه به جمعیت شهرستان بابل ، در این شهرستان چند اتاق اصناف فعالیت می نمایند. با توجه به حجم گسترده کار در شهرستان بابل انتظارداریم بازاریان شریف برای کنترل و مهار بیماری کرونا پروتکل های بهداشتی را درسطح بازار رعایت نمایند تا مسئولین بتوانند از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری نمایند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل خطاب به هیات رئیسه اتاق اصناف یادآورشد: ما رقیب هم نیستم بلکه در کنار هم بوده و باید همدیگر را یاری نمائیم ، به زعم بنده شهرستانی موفق خواهد بود که مسئولین با هم همکاری داشته باشند ما باید با همکاری هم و ارائه خدمات صادقانه، رضایت مردم را جلب نمائیم اگر ما به جای همکاری ، هر یک به مسیری برویم شهر پیشرفت نخواهد کرد چون اعتقاد داریم توسعه شهر با همکاری همه مسئولین محقق خواهد شد .

سرهنگ شالیکار در ادامه ضمن با اهمیت دانستن تصمیمات کمیسیون نظارت چنین گفت : امنیت بازار برای ما بسیار حائز اهمیت است با همین منظر باید در کمیسیون نظارت شهرستان بابل برنامه ریزی دقیقی برای ساعات کار و ساعات خاموشی صنوف تبیین و اجرایی گردد.

وی ضمن تاکید جهت استفاده از ظرفیت انتظام برای حفظ امنیت بیشتربازار چنین گفت : در اکثر شهرها از ظرفیت انتظام برای امنیت بازار استفاده می شود ولی متاسفانه در شهرستان بابل از این ظرفیت استفاده بهینه نشده است باید برای بعضی صنوف از جمله صنف طلا و جواهر از ظرفیت انتظام استفاده بیشتری نمائیم .  نبود انتظام در این صنف دغدغه ماست امیدواریم با همکاری هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه صنف  طلا و جواهر این دغدغه مرتفع گردد.

وی درپایان ضمن تشکر از حضور مسئولین بازار در نیروی انتظامی خطاب به این عزیزان یادآورشد : برای تامین امنیت کامل بازار بحث پایش تصویری ( نصب دوربین در بازار) برایمان بسیار مهم می باشد  امیدواریم با همکاری  شما بزرگواران و بازاریان شریف این  خواسته محقق گردد.

در ادامه این دیدار صمیمی مهندس تشکا فیروزجایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بابل ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری خوب سرهنگ جعفری فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان بابل با مسئولین بازار خطاب به فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بابل چنین گفت : ما ضمن تبریک به حضرتعالی امیدواریم با همکاری هم به اهدافی که ترسیم نمودید دست یابیم به زعم بنده حضرتعالی به نکات خوبی اشاره داشتید و این امر نشان می دهد شناخت کافی به نظام صنفی دارید . طرح استقرار نیروی انتظامی در اتاق اصناف به زعم ما نه تنها بسیار ضروری است بلکه باعث تسریع در فعالیت های جاری اتاق اصناف خواهد شد امیدواریم این طرح در اسرع وقت اجرایی گردد.

وی افزود: اتاق اصناف شهرستان بابل  جهت ارائه خدمات مطلوب به بازاریان مستقر در نقاط مختلف این شهرستان در هر ۶ بخش شهرستان بابل  نمایندگی دائر نموده است .

رئیس کمیسیون نظارت شهرستان بابل در پایان خطاب به فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان چنین گفت : در کمیسیون نظارت شهرستان بابل برای صنوف ساعت کار تحریف شده است با این اوصاف آماده ایم با حضور حضرتعالی این ساعات کار را بررسی و اجرایی نمائیم.

در بخش پایانی این دیدار صمیمی لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تبریک دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و تبریک به فرمانده جدید نیروی انتظامی چنین گفت : بنده وظیفه خود می دانم از طرف هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل از زحمات و همکاری بسیار خوب سرهنگ جعفری فرماندهی سابق نیروی انتظامی  این شهرستان تصمیمانه تشکر نمایم این عزیز همیشه و در تمام شرایط در کنار ما بودند و همکاری همه جانبه ای با مسئولین شهرستان داشتند .

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تشکر از نقطه نظرات فرمانده جدید نیروی انتظامی خطاب به ایشان یادآورشدند: فرمایشات شما حرف دلمان است ما هم در اتاق اصناف اتاقی برای استقرار نیروی انتظامی آماده کردیم امیدواریم با تدبیر حضرتعالی این خواسته بحق محقق گردد.

وی افزود: کمیسیون نظارت ظرفیت بسیار خوبی دارد با همکاری و تعامل هم از این ظرفیت می توانیم برای توسعه بیشتر بازار استفاده نمائیم .

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل از همکاری خوب اماکن نیروی انتظامی تشکر کرد و یادآورشد : خوشبختانه اماکن نیروی انتظامی شهرستان بابل همکاری خوبی با ما دارند امیدواریم با درایت حضرتعالی این همکاری بیشتر از گذشته گردد.

لعلی در ادامه خطاب به فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل چنین گفت : با توجه به شرایط اقتصادی کشور ، دولت توان ایجاد کار برای جوانان ندارد همین امر باعث گردید جوانان بسوی بازار هدایت شوند با توجه به اینکه بازار بسمت جوان شدن می رود  می طلبد همکاری نیروی انتظامی با مسئولین بازار برای تامین امنیت بازار و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب بیشتر از گذشته گردد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل در ادامه یادآورشد: در قبل از انقلاب در شهرستان بابل ۵ هزار واحد صنفی در قالب ۹ اتحادیه وجود داشت  که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار واحد صنفی در قالب ۵۴ اتحادیه مشغول  فعالیت هستند .

وی ساخت برج اصناف را یکی از دستاورد های بزرگ بازار شهرستان بابل اعلام کرد و گفت: هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بمنظور ارائه خدمات مطلوب به بازاریان شریف و کاهش بار ترافیک شهر ساخت برج اصناف را سرلوح کار قرار داد تا تمام ۵۴ اتحادیه در این برج مستقر گردند خوشبختانه در حال حاضر اتاق اصناف و چند اتحادیه در برج مستقر هستند تلاش داریم تمام ۵۴ اتحادیه را در برج مستقر نمائیم تا خدمات رسانی به بازاریان شریف در یک ساختمان ارائه گردد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل درپایان ضمن تشکر از فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بابل خطاب به این عزیز چنین گفت : ما درکنارتان بوده و خواهیم بود و یقین بدانید همکاری بازار با نیروی انتظامی بیشتر از گذشته خواهد شد.

در پایان این دیدار صمیمی فرمانده جدید نیروی انتظامی – رئیس اداره صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بر همکاری و تعامل بیشتر جهت رفع مشکلات بازاریان شریف و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پرونه تاکید نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.